
لطفا افکار اقتصادی خود را با توجیه بهینه سازی در مبحث مهم اسکلت سازه فراموش کنید !
حوادثی مانند زلزله با کسی تعارف نداره !
گیرم که به بهانه بهینه سازی به خیال خودت صرفه جویی کردی !؟
آیا هیج متوجه هستی که با توجیه بهینه ساز کردن و کاهش استحکام سازه ، در پدیده ایی مانند زلزله اگه فاجعه ایی رخ بده مقصر اصلی شما خواهی بود !
سر خودت که نمیتونی کلاه بذاری و بگی مهندس محاسب تایید کرده و ...
نمیخام خیلی حرفا رو کالبد شکافی کنم باید در برابر وجدان و خدای خودت جوابگو باشی ... ما را در سایت زلزله دنبال میکنید برچسب: نویسنده: بازدید: 127
قصد موعظه ندارم اما خونه ایی که بنیادش سسته عاقبت ویران خواهد شد !
لطفا یکم بخودمون بیایم ، منفعت طلبی در قبال به خطر انداختن جان و مال انسانهای بیگناه اسمش سود نیست قطعا یک جنایت ....
زلزله...